Söndag

Fucking död. Jag pallar inte 7 dagar till. Så jävla less! Känns jävligt kul och behöva veta att man blir ledig nästa söndag! Men men, what to do. Ska försöka dra igång träningen igen.............. men kommer aldrig palla det. Känner redan nu hur mina fötter har tagit stryk efter dessa jobbdagar.

Anywho, just nu ligger jag och funderar på om jag ska kolla big brother som jag missat eller om jag ska dra igång "The take" som jag nyss tankat. Får se vad jag är sugen på.
Annars ligger jag och lyssnar/tittar på Aleks när han live-mixar, fett skönt med lite variation och slippa byta låt själv. Och såklart låter allt bra, men det hade jag inga tvivel om innan heller.

Hörs sen, nu ska jag svimma ett tag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0