Tisdag!

Har varit lite hurtig idag iaf! Ställde klockan på 9, men det var ju omöjligt att komma upp då, så gick upp runt 10. Somnade fan runt tre, halv fyra inatt. Endast pga det där jävla walking dead avsnittet som fick mig att vakna till pga frustration!
Anywho, har iaf städat, dammsugit & skurat under morgonens gång. Och druckit svart kaffe... jag såg verkligen mig själv framför mig, hur ledsen och förbannad jag var imorse, när jag gick upp glatt för att sätta på kaffebryggarn, såg en skymt av en mjölk som stod framme på diskbänken men tänkte "äsch det finns en till i kylskåpet". Sen när jag hällt upp en kopp och ska ta fram mjölken så kommer jag på mig själv att stå och kylskåpsmeditera. Dvs när du öppnar kylen och bara står där och glor utan att veta vafan du skulle ta fram, eller bara glor för att uppdatera dig om vad som faktiskt finns i kylen, u know the deal! Där stod jag, med min halva kopp kaffe, utan mjölk, nyvaken. Jag _måste_ ha kaffe på morgonen, jag blir på riktigt förbannad om jag inte dricker kaffe. Är det ett tecken på att jag kanske borde börja avvänja mig? Maybe! Hur som haver, drack det där skitkaffet svart, med två skedar socker... men nu så är jag iaf inte på dåligt humör och det är ju bra!

Ska laga en fett god kycklingpasta sen till el family, sen ska jag knata ner till Annie (hänger där hela tiden, jag vet, men hon är den enda som bor kvar här!!!!!!!!!!!!!), hon ska köpa sig ett par skor (edit: jag har tvingat henne att sluta va ove sundberg och bett henne köpa sig ett par converse!), så vi får väl se om det blir ett par vita fina converse. Sen hoppas jag på att vi går en promenad i det grisiga vädret!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0