Klättrar på väggar!

Återigen hemma, men imorrn SKA jag jobba. Ringde till jobbet "jag kommer imorrn, jag skiteri om jag är sjuk, jag klarar inte av att va hemma mer nu!". Visserligen har jag bara varit borta igår och idag, ja det är väl mest för min hälsas skull, men mitt psyke klättrar på väggarna. Som min älskade säger "du är ett bokstavsbarn". Dvs att jag lider av bokstavskombination, med andra ord ADHD. Haha. Nej jag har ingen diagnos, men det skulle fan inte förvåna mig om jag skulle ha en lätt grad utav det.
 
Har städat hela lägenheten nu, sitter och väntar på att golven ska torka bara. Måste ta mig till affärn och handla mjölk till mitt té också. Känns som att man håller på och bli té-torsk igen.
Dock regnar det så jävligt så jag tror jag väntar en stund tills det har lugnat sig lite.
 
Ska fortsätta kolla på serien som loppan fick mig att kolla på igår "den unga överklassen" på kanal5play. En dansk serie med mycket intriger i, jävligt rolig. Den lär väl jag sitta bänkad i till min käraste kommer hit igen.
 
Gullfia som också bor med mig är ju inte lika gullig som förut. Lillsnuttan!

Kommentarer
Postat av: Cathi

Nämen titta, du har börjat lite smått igen!! woopwoop :D

2012-09-30 @ 11:43:07
URL: http://violacathrine.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0