Hojhoj!

Jahopp, har inte haft tid eller lust att skriva men just nu är jag hemma och väntar på att babe ska komma, och då ska vi handla massa gott till den efterlängtade nachotallriken. Kan berätta om helgen!
 
Fredag: Var i skolan, sista dagen, var skönt som få. Dagen blev dock fucked up så bestämde mig för att åka till Nickis och vina lite. Där befann sig även Carina, skön prick! Satt där och sedan ville dem försöka ta in mig på Traffic, vilket jag ALDRIG trodde på att det skulle gå, eftersom att jag inte är 18 och äger inte ens ett leg än (ska fixas!), men vi skulle iaf försöka! Mötte upp älskling och hans gäng och sedan begav vi oss till Traffic, och gissa? Jag kom in! Det var så jävla efterlängtat och så jävla kul, vänta bara tills jag fyller 18... hihi! Jag och älskling kom väl hem runt sju till honom, sedan vaknade vi runt tio och då var jag fruktansvärt bakis och ville helst lägga mig och dö ett par timmar, vilket jag gjorde, och älskling gjorde samma sak, sedan vaknade vi klockan fyra, haha!
Lite senare åkte vi hem och sedan åkte vi tillbaka till jakan igen runt tio tiden. På söndagen så bestämde vi oss för att åka in till stan och handla, då jag inskaffade lite underpants, socks och den underbara adidasdressen! Efter det så åkte vi hem, städade rummet och sedan blev det Sanningens ögonblick. Igår då? Jo, då var jag först på jobbintervju på brorsans jobb sedan åkte jag till Nickis söta skoaffär på Östermalm och väntade på att hon skulle sluta och sedan åkte vi hem till henne och efter ett tag kom älskling och gänget. Tillslut var det bara jag, älsk, Pierre (älsklings storebroooor) och Nickis, det blev slitet och vi bestämde oss för att åka runt 23 hem. Däckade tidigt och idag har vi bara varit hemma hos babe och tvättat och sedan åkte jag hem och nu sitter jag här! Lång uppdatering va, haha! Så, nu kommer jag säkert inte skriva på hur länge som helst igen, men men! Ska försöka bättra mig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0