Goooooooooooood morgon god morgon!

Som sagt, god morgon! Här sitter man, och har precis tryckt i sig två mackor med ost och tomat, ett glas iskall juice och nu sitter man och sörplar på nybryggt java. Morgonen kan ej bli bättre! Vaknade kvart i fem hemma hos bebis, det var dags att jalla upp och sen knata till tåget. Stackarn har praktik och kände själv att jag kan lika gärna göra honom sällskap till tåget så jag vet att jag iaf kommer upp, hade jag sovit kvar så hade jag säkert kommit försent, så klockan tio i 6 landade man i bålsta med pendeln!
Nu är det en hel timme till som jag måste sitta här och löka, det går för långsamt.
Fast jag är lite glad ändå, för mitt saldo.. kan ej bli bättre.



Kommer nog en liten uppdatering senare mot dagen, jag har ju som sagt skola till.. 11, HAHA!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0