Tisdag

Idag är en sån där skum dag. Tankarna flyger och far runt i skallen, men jag är ändå glad för imorgon ska jag fixa mitt hår och kanske gadda mig, MOHAHA! Vad det blir än tänker jag inte avslöja än. Men det är ju som sagt bara ett kanske, så lovar ingenting.
Började skolan 12, gick dit, jobbade lite sen beslutade sig "de efterblivna" (lärarna) sig för att vi ska ha svenska?! Wtf, vi skulle ha slutat ett, men kom hem kvart i tre typ. Anywho, när jag kom hem fixade jag köket, tog ut hundarna och lagade mat till mig och lillebror, och ska snart röra mig mot Annie för att chilla lite.

Helt trött, vet inte vad jag ska skriva riktigt.
Lyssna på låten under vettja, sho.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0