ALLLLLLLLLLLRIGHTYTHEN

Idag har jag inte gjort ett skit, bara varit hemma och hoppats på att magen skulle bli bättre. För jo, visst fan åkte jag på en liten skvätt magsjuka inatt. Låg vaken till fyra och då kom det, kul va? DET KUNDE INTE HA KOMMIT LITE TIDIGARE? NEEJNEEJ, det är klart att lilla lina ska få ligga uppe och vänta hela natten på lite spya, mums!
Har knappt sovit känns det som, och det har jag knappt heller. Helt svag som en liten birdbaby i hela kroppen känner jag. Men men, älskling har varit här hela dagen och pysslat om mig lite. Tvingade upp honom och köpa lite blåbärssoppa som tydligen ska vara bra för magen, och det gjorde nog lite susen tror jag! Men anyway, imorgon ska jag iaf knalla till skolan och hoppas på att få reda på massmedierprovet som vi skrev för en vecka sen typ. Vet dock inte om någon har fått reda på det än, eller? Men men, det återstår och se imorgon!

PUZZZZZ OCH KRRRRAAAAM *lilla al-fadji*

Kommentarer
Postat av: nelia

haha ja du blev iaf frisk.. undrar vem som står på tur hahahaha.. :P

2009-02-05 @ 18:37:34
URL: http://nelija.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0