Fredag

Ja, ni som läser min blogg vet ju att jag var lite magsjuk häromdagen? Och nu har jag råkat smittat baby. Har därför inte gjort ett skit idag förutom att ha varit hemma och tagit hand om honom. Struntade därför också i skolan eftersom att han knappt har ork till att röra sig hemifrån mig. Så har i stort sätt bara varit hemma hela dagen och sagt den upprepande meningen var femte minut "vill du ha något? mår du bra älskling? måste du spy" osv. Hoppas bara man inte åker på en släng magsjuka till efter det här, haha. Nåväl, ligger iaf i sängen med brors laptop som han släpat hit medans han ligger och spelar gta 4 som en tok, och så väntar jag på att älskling ska bada klart, som han har gjort typ 4 gånger idag. Sedan ska jag försöka tvinga i honom lite apelsin och sedan ska iaf jag invänta filmen "en djävulsk romans" som jag inte sätt på år och dagar, minns iaf att den är tung. WEEEOOOOOOW *brian's bögkusin, liza fattar*
Men men, ska försöka avrunda lite här och skära lite apelsin.
Hepåre!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0