I luv u dubstep

Har inte gjort så mycket sen i måndags, softat med babe och varit lite med frodo! Idag ska jag endast typ vänta på att klockan tickar på till tjugo i fyra då jag ska ta mitt pick och pack och åka till babylicious, HÖÖÖÖÖÖÖÖH! Antar att vi endast ska softa och senare kolla Efterlyst, haha. Imorgon då? Jo då jävlar ska jag och Pri åka till solna/sumpan för att titta om vi kan hyra någon lokal till vi fyller 18, dvs DEN 8:E FUCKING MAJ! *mental high five* Ute i god tid ska man vara! Efter det ska jag nog hem och sen vettefan, vara med babe kanske!

Allvarligt, nu får den fan räcka. Mer och mer yngre BARN blir gravida nu för tiden? Först den här tjejen som är 93 och väntar tvillingar, TJEJEN DU HAR INTE ENS BÖRJAT GYMNASIET ÄN DITT RETARDA FANSKAP, och nu så har det kommit upp en ännu större grej, en liten POJKSPOLING på typ 12 års ålder har tillsammans med sin 14 åriga flickvän fått barn, hallå föräldrar?! Har ni alla drabbats av en stor jävla smäll av psykoser, fattar ni inte att barnen förstör sin framtid med ett litet äckligt barn, iaf såhär tidigt? Man börjar nästan undra om man ska sterilisera sitt eget barn i 12 års ålder sedan för såhär kan det ju inte gå till. Att föräldrarna ens tillåter sina egna BARN att skaffa BARN som behöver så mycket uppmärksamhet osv, shit. Mitt huvud spricker snart. Hade min dotter kommit hem i 12 års ålder och sagt att hon väntar knodd hade jag seriöst ryckt ut fostret själv, skärp er föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Mutze

WOOORD ;)

2009-02-18 @ 12:51:51
Postat av: ljzm

THAT'S RIGHT!!!!

2009-02-18 @ 12:52:56
Postat av: Anonym

oohmy vart har du fått den infon ifrån :O

2009-02-18 @ 16:55:00
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: Anonym

MENTAL HIGH-FUCKING-FIVE! WÖÖÖÖÖÖOUW!

2009-02-18 @ 19:51:59
Postat av: Tunde

Haha, dessutom vet dom ju inte vem som är pappa till engelska knodden, dom säger ju att det är lillen som ser ut som 8 bast, men 2 andra snubbar har sagt att dom är farsor till barnet.

Hortjejen#1

2009-02-19 @ 22:07:17
Postat av: ljzm

hahahaha ofta man ens är tillsammans med en liten pluttunge som kan va ens lillebror typ

2009-02-20 @ 01:12:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0