Måndag - och jag har lov!

Fredagen vet ni redan om, det var middag hos Emmelie som sagt, men how about the alla hjärtans dag då? Älskling dök inte upp i fredags utan kom till mig på dagen i lördags istället. Duschade och gjorde oss iordning för att åka in till stan för att se Wallander, som faktiskt var tung! Innan det käkade vi nachos på kungshallen också, mumma. Efter bion åkte vi hem och började smådricka lite för att sedan bege oss till Ida! Där var b.la Merre, Luca och Jennifer med. Men Jen och Luca drog efter en stund och då började vi leta efter en kortlek istället (endast för att baby ville visa skillz), men då hittade jag istället ett munspel som blev populärt från älsklings sida, han satt och lirade till kvällens slut typ. Under vägen hem försökte vi ragga taxi för en femtio lapp men ingen ville, haha. Och sedan så stoppade lilla farbror blå oss också för att kolla vafan vi sysslade med. Efter en stund fick vi gå och då var det raka vägen hem och jag däckade direkt när vi kom hem typ. Och gårdagen bestod bara utav lite 360, plugg, pizza/sallad och beck, mys.
Sitter förövrigt med kaffekoppen och väntar på Ida ska dyka upp en stund, b.la för att hämta hennes tjockis fjällis som jag råkade racka av henne i lördags (det var svinkallt, och min fjällis är inte tillräckligt varm, så det blev byte!) och förmodligen snacka lite skit innan hon ska hem till Jennifer igen. Tänkte även städa mitt rum så det är fint till babe kommer, får se om jag hinner det eftersom att jag inte vet hur länge Ida vill stanna, mihi.

HAHAHAHA när jag satt på jakan station och väntade på tåget idag så såg jag att en kråka försökte knycka en p-bot på en bil på parkeringen typ, lyckligt lottad bilägare som slipper pröjsa eftersom att kråkan knyckte den, hahaha. Började nästan skratta när jag satt där i min ensamhet, hatar när det händer, när man vill skratta men inte kan. T.ex på tågen om man messar med t.ex Liza, som alltid lyckas få mig att skratta på något jävla vänster, då sitter man istället och smygler som en bög för att försöka hålla sig, haha.


Kommentarer
Postat av: Mutze

hahaha Knyckte p-boten ;)

Jag hade garvat ihjäl mig ;)

2009-02-18 @ 12:47:51
Postat av: ljzm

jag säger ju det, hahaha

2009-02-18 @ 12:49:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0