Onsdag

I stort sätt har dagen sett ut såhär än så länge: Vaknade hos älskling, tog kvart i sju tåget hem och var i skolan runt 8, slutade halv tolv och var hemma en stund innan jag och mami åkte iväg och köpte en lcd tv till mig (hej jag är lycklig!), sedan droppade hon mig i jakan där jag tvingades stå och vänta i typ 25 min, kom till bålsta, handlade och gick sedan hem och nu väntar jag på att älskling ska komma. Vilket han gör om ca 15 min! Hela "dagen" går väl ut på att vänta på att mami ska komma hem med den underbara tvn. Känner mig förövrigt jävligt trött och mina ögon med, men det är bara stay strong så somnar man tidigt ikväll! Ska även försöka plugga lite till mitt "omprov" på fyra saker som ska skrivas imorgon efter skolan... lök.
Men men, nu ska jag göra annat, hepåre!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0