TAGGGGGGGG

Fredag. Kaffet till vänster. L-wiz - Amy diamond ur högtalarna. Sol. Och en nice kväll. Taggad? HELL YEAH!
Men innan det så ska jag strax hoppa in i duschen och fixa lite sedan. Bror min kommer idag också, alltid vid den här tiden på månaden så kommer han hit för att leka lite parasit på min mor och bo här hela helgen, där han vet att han kan länsa kylskåpet och dricka gratis! Haha, det är ungefär så varje månad, tragiskt, komiskt men tyvärr sant. HÖH!
Ikväll befinner jag och älskling oss hos Ida för lite krök, och det är efterlängtat. Bra slut på lovet! Blir däremot lite avis på älsk som får lov idag, att vi inte hade samtidigt störde jag mig enormt på. Fast han har tur som fyller 19 på lovet och inte i skolan, sånt är bara bök. Springa runt och säga "tack" hela dagen och sen sitta med ångest när hela klassen BESTÄMT ska sjunga för en, även fast man inte är 10 längre. Grow up ffs.

WELL WELL, tackar för mig för tillfället. HEPÅRE!


CHEERS MATE!

Kommentarer
Postat av: Älsklings Tina

Häj Lina!! Fan vad du saknar mig, det märker ju jag direkt när jag läser din blogg! ;)



Åh lav ja! PöZz och KjAmIzZ

2009-02-20 @ 22:44:42
URL: http://entinaa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0