Äckliga människa!

Kommer till skolan och ska leta efter läraren som springer runt i hysteri och skriker om kattungar i skolan toalett?! Går förbi och ser att dem håller upp en stor svart sopsäck och där i låg dem. Går till resten av tjejerna i typ.. chocktillstånd och säger "alltså.. det ligger kattungar på toaletten (?)?" Genast springer dem dit och hämtar en varsin, fem stycken. FEM STYCKEN SÖTA KATTUNGAR, FYRA VECKOR GAMLA, LIGGER PÅ TOALETTEN I EN SKOLA? Hur i helvete har man hjärta till det!? Så började morgonen för mig, kul va? Hela dagen gick åt att ta hand om de små kissarna, sedan kom katthemmet och hämtade dem. Efter det så hade vi håltimme i två timmar, som gick åt för att vänta på röst och rörelse. Sedan efter det gick jag och mötte baby. Visserligen är han ute på ärenden nu men kommer tillbaka lite senare. Så tills dess ska jag sitta här och pumpa dub tills jag dör lite, HIHI.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0