Finger paint

Sitter med den lilla kaffekoppen och lyssnar fortfarande på Zion I som jag gjort under tiden jag suttit här. Nu jävlar, nostalgikick på högnivå må jag säga! Älskling kom igår också, men somnade på två röda eftersom att han bara hade sovit två timmar, så jag tankade Madagascar 2 istället, myyyycket bra film! Men men, ska ladda podden med ny musik sedan ska jag börja göra mig iordning för att åka och fira min morrrrrfar. Träffa alla släktingar, lär ju bli fullt hus! Efter det ska jag nog till älskling, hoppas iaf på det! Annars så kanske jag ska träffa the girls lite.
Men men, nu skriker min podde efter music, så SHOPÅRE!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0