Onödig lista

Jag kommer från: Från första början? Solna
Jag heter: Lina
När fyller du år? 8 maj
Tycker du om någon just nu? Ja, haha
Om sex månader: Har jag fyllt 18 och röjer antagligen
Jag samlar på: Ingenting, om man inte räknar med mina enkronor som blir mer och mer
Gröna eller röda äppeln: Gröna, glansiga och saftiga
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Det beror på vad man är ledsen/arg över
Gillar du golf? Gillar att stå på driving ranch, när det väl händer
Vilken tid gick du upp idag? Väckte älskling runt halv sju, gick upp själv tio över elva
Har du sovit i din egna säng inatt? Med älskling ja
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Ja, haha
Hur svarar du i telefon? Hallå?
Vad ska du göra ikväll? Softa med Jennifer förmodligen
Vad ska du göra imorgon? Skola först, sen den efterlängtade fredagen
Var vill du bo när du blir stor? I ett varmt land i en schyst villa/lägenhet
Är det okej att gråta? Ja, eller det beror på vad man gråter för
När grät du senast? Typ.. förra veckan eller något
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren
Laddar du ner musik och film från internet? Haha, vem gör inte det?
Skulle du göra om du vann en miljon? Flytta hemifrån med älsk och fixa bil
Bär du glasögon eller linser? Icke, har syn som en hök
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, det spelar ingen roll
Har du piercing? Japp
Har du tatuering? Är sugen på att göra en, ja
Vill du gifta dig? Det vet man aldrig, men endast med en person isf
Vill du ha barn? Inte just nu
Solar du ofta? Haha knappt, hatar solen
Är du bra på att laga mat? Javisst
Gillar du att dansa? Dansar aldrig nykter
Hur vig är du? Inte tillräckligt vig, haha
Vilken är din favoritglass? Magnum white typ
Tror du på ett liv efter döden? Nej, den som gör det kan gärna få bevisa det först
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej, haha
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, big time
Vilken ögonfärg har du? Typ.. grå/gröna eller något, fan vet jag
Vilka hårfärger har du haft? Original och den jag har nu, mörkbrun
Harr du någon gång gråtit dig till sömns? Oh ja
Är du beroende av något? Tyvärr ja
Brukar du bädda sängen? Ja, gör jag inte det på morgonen gör jag det efter skolan
Har du kysst någon den sista veckan? Klart jag har, min älskling
Vem kramade du senast? Älskling
Var du glad igår? Japp
Sminkar du dig? Inte varje dag, ibland ser jag ut som en människa och ibland åkerspöke
Känner du dig värdelös? Nej, jag är världens bästa

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0