Sensi samurai

Vart ska man börja? Gårdagen spenderades med älskling efter hospitalet, var riktigt skönt. Och lite senare på kvällen träffade vi även Jen, Ida och Paula, blev en liten promenix. När vi kom hem så tog det inte lång tid innan jag ville sova, då var det bara att sluta gamea 360 och försöka sova, eftersom att jag idag, skulle upp 05:30. Har spenderat hela dagen på hospitalet med mami och älskling. Efter det åkte vi till donken och gamade (jag kände mig som opie). Kom hem och gick till skolan för att leta efter någon utav mina lärare, men såklart så var ingen där, så gick hem och strax efter så skulle älskling åka hem och sen iväg på kryssning.
Vad sker idag då? Jo, the girls kommer till mig på té och snackar lite skit, ska bli skönt. Får se också om jag orkar pallra mig upp till skolan imorgon, vilket är osäkert, så tror att jag satsar på en sovmorgon!
Well well, i think i'm done here! Kanske skriver mer ikväll.
Hepåre!



Det kommer alltid vara du och jag mot världen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0