YOU RAAANG

Är lite halvt nyvaken men mår för övrigt bra efter omständigheterna, inga konstigheter alls. Kommer dock bli tråkigt att sitta hemma hela dagen, men jag har gjort ett undantag idag, håller nämligen på att tanka "Familjen addams" den otecknade, haha. Så jävla länge sen man såg den. Har en liten smygcrush i Lurch (A) HAHA! Anyway, vad som sker idag vet jag ej, hoppas på att få träffa älskling, om inte så har jag inte en jävla aning. Vill typ öla också, är sjukt sugen.
How about yesterday then? Spenderade kvällen hemma hos Liza med henne och Paula. Lite skitsnack och sedan blev det filmen "Kung fu Panda" som inte Paula hade sett (WHAT THE DUSE?!), och det visade sig att hon var nöjd iaf, haha!

Älskling, jag saknar dig mitt hjärta. Sjukt att det inte ens har gått 24 timmar sen du åkte.


"YOU RAAAANG..."

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0