Hemmadag!

Hoppsan, två veckor sen jag bloggade sist! T.om min mor har börjat klaga på att jag aldrig uppdaterar. Men men, nu när jag ändå inte har något att göra så kan jag passa på att skriva. Har ju inte gjort så mycket förutom att jobbat och softat med babyn. Har ju knappt tid att träffa folk ffs. Upp klockan 6 och komma hem klockan 6 är fan inte kul. Men idag så blev det inget jobb, men det blev jobb hemma istället. Städat hela lägenheten och tvättat, så nu luktar lägenheten ajax så det sjunger om det, älskar nystädat. (Håller du inte med Liza? HAHA)
Men men, snart dyker väl min man upp hoppas jag och då blire laga mat, mums.

..snart är det fredag, och den fredagen firar jag genom att jag slutar jobba, WOOOOOOOHO!


Kommentarer
Postat av: Liza

Jodu! Nystädat är fan inte å leka med!

It's awesome!

2009-07-30 @ 14:40:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0