Söndag

Japp, det är söndag. Imorgon är det måndag = jobb.... dock är det inte lika jobbigt som man tror. Men klart jag ruttnar eftersom att jag måste upp kvart i 6 varje morgon och komma hem 6, hela veckan. Anywho, helgen har varit rätt chill. I fredags softade jag och Loppan bara, i regnet t.om, haha. Sen när jag kom hem satt jag och storebror och skissade, sen blev jag så trött så jag deckade. Igår dracks det lite pilsner med trevligt folk, slutade med att man satt i sumpan och käkade kebab, haha. Efter det träffade jag Annie (som egentligen skulle sova hos mig!) men deckade av utmattning och galen fylla, haha. Så jag gick hem och deckade på 2 röda, haha. Idag har dagen spenderats hos Annie, bara tog det lugnt och softade, det behövdes. Vi kollade även på filmen "Mum & Dad"..... om någon gör en sån film igen så skjuter jag regissören, så jävla vidrig film. Fyfan!
Men men, snart kommer Ida och plockar upp mig för en promenix till kalmarsand, sen efter det ska jag hem, duscha och decka!

Jag saknar dig hjärtis. Kom hem.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0