Wiie!

Jobbet funkar fortfarande bra för er som vill veta, dock är det jäääääääääääätte långtråkig att sitta där, och jag har räknat ut att JAG (det är bara jag som skriver för att jag skriver "finast" av dem som jobbar med mig och allt ska se likadant ut) snart har SKRIVIT OM 600 mappar. Ska ta kort och visa sen vad jag sysslar med för jobb.
Efter jobbet åkte jag hem, satt och lodade lite på datorn och sen tog jag en timmes dusch. Och nu är jag len som en babystjärt, för jag har smörjt in hela mig i babyolja, haha. Ska börja göra mig iordning strax för att sedan vänta på baby som kommer hem ikväll, YEEES! Jag kan lika gärna berätta för alla att jag känner mig nykär på nytt! That's it.
Anywho, nu ska jag föna håret och fixa lite!



SHO! (förkrök till aod, det är därför jag ser "nöjd" ut)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0