Le weekend

Finns mycket att berätta. Fifan. Har inte skrivit ett "riktigt" inlägg sen jag fick sommarlov. Softar bara samma dag som vi fick det, torsdags dvs! Dagen efter var det studentutspring och vi kollade på Jonas, i SPÖregnet. Efter det gick jag, Jennifer och Ida hem och käkade lite mat, sedan gjorde jag och Ida oss iordning för att åka till Rickards för att fira alla dessa hysteriska studenter. Skitkul var det där, haha!

Dagen efter åkte jag in till Nickis jobb och hämtade nycklarna för att gå ut med Shiva, åkte tillbaka till östermalm för att sedan möta upp Emelie och åka till Blommor & Bin. Oavsett att det regnade så var det riktigt trevligt. Sedan träffade vi även Nickis vänner där och vi gick hem till dem i Hornstull, satt där ett tag innan det blev skilda vägar kan man väl säga. Jag och Nickis åkte därefter hem till henne och fortsatte kvällen där, haha. Somnade runt 8 och vaknade tjugo i två skakig och seg som en fågelunge. Ringde då mamma för att kolla om hon jobbade och kunde plocka upp mig, och det kunde hon. Megabra kan man säga att det var. Sedan kom jag hem och efter det gick jag till Annie en stund och snackade lite skit där med henne och Liza. Sedan mötte jag Jennifer för att vara snäll och ändå träffa henne på hennes födelsedag!

Idag har jag inte gjort så mycket. Sandra kom ner till mig runt två tiden, vi gjorde lite lunch. Gick upp och köpte sommarlovskortet (äntligen), gick ner till centrum och hyrde världens sämsta film typ. Skulle föreställa vara en skräckis, men besvikna blev vi. Efter det började istället Mean Girls som vi roade oss med. Och sedan när den var slut gick jag och Sandra ut och gick skilda vägar efter att ha mött en blodig William, haha. Mötte Merre på vägen och gick sedan till Jownaz en stund. Och tillslut fick jag med mig Merre och Carlberg på nattpromenaden med tjockisen (som för övrigt kom hem idag och ska vara på besök i två veckor!).

Imorgon vet jag inte vad som händer, att jag ska sova ut är prio 1 iaf. Får heller inte glömma att gå till skolan och lämna in böcker samt lämna tillbaka råttfilmen! Sen vettefan, det återstår och se!
Blev även lycklig en gång till idag när jag fick veta att jag ska fixa håret med mor min på söndag! Fyfan, lättnad må ja säga. Längtat efter detta något otroligt länge kan man väl säga, haha!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0