party PARTY for gods sake!

Fredag idag, trodde jag hade försovit mig men det hade jag inte! Ringde Ida och planerade dagens planer. Ska strax börja göra mig iordning för att gå upp och kolla på utspringet av studenterna där vi även ska träffa Jonas som kommer vara asfull och arbetslös från och med idag! Sedan ska vi pallra oss hem till Ida för att hämta lite kläder, sedan ska vi tillbaka hit, käka något gott och föra tills det blir utgång! Får dock hoppas på att inte bli allt för bakis imorgon. Det kommer bli en låååång dag imorgon med, dra åt skogen. Jag kommer vara paj på söndag må jag säga. Fast dock kommer det bli ganska kul om vi glider runt i limo i stan imorgon, ALLROJT!
Ska försöka tvinga Sandra också så vi blir lite bättre på att uppdatera bloggen, men det har inte blivit av helt! Ska försöka slänga in ett inlägg redan nu.

Av just alla människor, så var det du som svek mig,
men jag har lärt mig nu att man inte ska bry sig om sånna som dig!



HOJHOJ LILLEBROR, SKÅL PÅRÉ!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0