Dem fi know

Glöm det jag skrev sist! Nu sitter man uttråkad och väntar på att min söta man ska dyka upp, han slutar dock om typ en timme men aja. Ska väl inte göra så mycket heller, laga lite mat, plugga, lira 360 (HEHE) sedan så blir det nog tidigt i säng. Vi båda har bara sovit drygt tre timmar inatt, kunde verkligen inte somna typ, fatta nada. Helgen då? Jo, den spenderades i solna helt och hållet. Vi bestämde oss för att stanna kvar hela lördagen och bara softa, kollade även på mycket Beck, eftersom att min morbror har 4 boxar, HOJHOJ! Var jag nöjd? Japp! Åkte hem tidigt på söndagen, åkte hem och duschade sedan åkte jag till älskling bara. Nåväl, det var lite om helgen.
Känner även att jag håller på och bli sjuk igen tror jag. Känns som att jag kommer få halsfluss igen. Och det är ett rent helvete må ja säga. Låta som någon gammal 80årig kärring som rökt 3 paket cigg om dagen sen sin 12 årsdag. Och så blir man sådär jobbigt "oj:ig". Bara någon petar på en så typ "ajj.. neej.. sluta, rör mig inte, det gör ont" "ooj.. vad jobbigt, nej gud" osvosv. MEN det värsta av allt är att man inte kan svälja salivet för det gör så förbannat ont så man känner att man vill skjuta första bästa människa. Inklusive katten som stirrar med sina skeva ögon. Det är sant, min katt har seriöst SKEVA ögon. Dem går fram och tillbaka åt sidorna hela tiden, hon kan alltså inte stirra "rakt". Ni som sett henne förstår, hahaha. Men anyway, nu ska jag runda av här och sysselsätta mig med något annat!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0