Måndag - igen.

Har som sagt inte skrivit på ett bra tag? Skrev senast den 3e och det är idag 6 dagar sen, bad lina! Anyway, har dock inte hänt så mycket sen dess. Varit med min undeeeerbara man, skolan och softat. Var dock kattvakt i solna i helgen med älskling, vilket var mys. Men damn vad jag ville slakta den ena katten som hej vilt skulle leka med en sovande lina, samt slicka en på armarna och händerna, och det gjorde tamigfan ont? Kattskrället hade en fruktansvärt sträv tunga, eller så var det för att jag var nyvaken och känslosam, haha.

Nu kommer det ett sånt där "ämne" igen som jag fastnat på och måste yttra mig om. Idag på samhällskunskapen så fick vi en uppgift där det stod liknade frågor utav "hur definerar du ondska?" osv. Så fick vi skriva om vad som kunde bättras på för att slippa ondskan och varför det överhuvudtaget uppstår. Ärligt talat, är det någon som vet vad alla turreländer FORTFARANDE krigar om? Man tycker att dem krigar för att.. bara kriga? Allvarligt, lägg ner, dem dödar sitt eget oskyldiga folk. Deras stad går åt helvete endast för att dem förbannat SKA SKA SKA kriga för något onödigt? Varför kan dem inte bara vifta med en liten vit flagg? Skit i om dem får kallas fega, dem gjorde bara det rätta valet. Får jag någon gång tag i dem här två "ledarna" som har bestämt att deras folk ska kriga mot varandra så ska jag tvinga dem att tortera varandra för att känna på vad deras folk som krigar hejvilt för deras skull går igenom, så ska vi se om det blir så jättekul sen. Och då menar jag kanske lägga ett skott i knät, slita av örat, kanske trycka ut ett öga eller något? Tills någon säger "OK, vi slutar kriga" och det får gärna ta timmar, dagar eller veckor, det skiter jag i, bara dem får känna på vafan deras folk går igenom varje dag. Aldrig sova, vakta sitt område, äta en liten, rutten torr macka om dagen och sedan skjuta hundra pers, VARJE dag plus att dem blir skadade och direkt när dem bara kan stå så ska det ut och skjutas! Kul liv!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0