M.I.A. - 20 dollar

Haha, nu är det mer än en vecka jag skrev sist, har knappt hunnit eller orkat göratt under veckans gång, med tanke på att man har varit i skolan från åtta till fyra, halv fem varje dag i veckan. Vi hade "teater vecka", som tur är så är det äntligen slut! Men det har faktiskt hänt en del under tiden! I torsdags var jag och alla andra tvåor på en liten avslutningsfest för alla tvåor som medverkat i teatern, skulle egentligen dit och bara säga hit. Sen började folk bjuda på öl och drack även lite av Cornelias sprit, och det slutar med att jag hamnar i bråk osv, och festen slutar pga det, haha! Vafan gör man? HÖH! Igår var jag bakis som ett jävla svin, varför vet jag inte, drack inte tillräckligt mycket. Men anyway, var iaf ute och red med min gamla barndomsvän Frida på deras islandshästar. Och ja, jag har FETT ont i arslet, har ju som sagt inte ridit på fem år typ, bara man sätter sig så "ajajajajaj!". När jag sedan kom hem så ville min mage och jag inte sammarbeta och jag börjar spy floder, somnar, spyr osv i fyra timmar. Helt sjukt! Sedan kom älskling och tog hand om mig lite. Idag kommer lite folk hit och dricker lite bira med mig, ska bli trevligt!

Lite annat kul som hänt är att jag på måndag, ska på jobbintervju på min brors jobb halv 4, på tisdag ska jag och mina tjejer bli filmade i skolan utav Hitta hem från tv4, med tanke på att vi var med och hittade dem små kattungarna som jag tidigare nämnt, min moder har fixat sommarjobb till mig och jag kommer tjäna sjukt mycket cashflöde. Så man kan väl säga att jag är rätt glad för tillfället! OCH DET ÄR INTE LÅNGT KVAR TILLS JAG OCH PRI FYLLER 18!


Hej, jag älskar denna låt.

Kommentarer
Postat av: PRIII

48 DAGAR BABY!!! :D:D

2009-03-21 @ 11:21:27
Postat av: maria

du är så efter !

de låtarna med m.i.a. spelades på radion typ '06

2009-03-21 @ 15:51:01
Postat av: Anonym

kan inte en låt vara skön för det? det kallas klassiker, hora.

2009-03-21 @ 19:40:59
Postat av: Mutzeee

haha du spydde floder men endå dricka på kvällen ;)

Hörde om bråket ;) Du är glaskastarn ;) ?

2009-03-26 @ 23:06:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0