TORSDAGGGGGG

Så sitter man här igen, det kunde man ju fan ha fattat! Väntar dock på att få gå till skolan, börjar kvart i tolv idag. Gårdagen bestod väl inte av så mycket, åkte ju till min lilla man som sagt, softade där, käkade lite sallad, kollade efterlyst och lyssnade på snabba cash, mycket müsigt. Idag består väl dagen utav samma sak, måste dock plugga lite matte och läsa lite i min bok, eftersom att rescensionen är grymt jobbig och absolut inte att leka med, haha! Plz, ta mitt liv för en stund. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet, ta det med en nypa salt etc etc. Det är ju som sagt inte långt kvar nu tills sommarlovet, sen efter det är det bara två terminer kvar och sedan tar man studenten. Shit vad tiden går fort alltså. Minns dagen då jag började ettan som igår, haha! Känner på mig att detta år och nästa år kommer bli dem bästa. Kanske året efter det också eftersom att jag fyller tjugo då, WOHO! Och nej, jag har inga planer på att bli alkis, men det återstår ju att se, HÖH!



Hej min man, du är söt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0