Monster!

Sitter för tillfället hemma och väntar på att älskling ska röra sig från solna hemmåt! Lär dock ta ett tag till. Är sjukt seg och slut i skallen, har bara sovit i kanske.. 2-3 timmar sammanlagt under hela natten, låg och lyssnade på snabba cash och somnade, vaknade, somnade osv, sjukt jobbigt, men hoppas på att jag deckar tidigt ikväll! Imorgon slutar jag dock halv tolv då ska jag ringa och försöka fixa en ny jobbintervju eftersom att den blev inställd sist, och sedan ska jag ringa och höra om lokalen till min och Prillans födelsedag, DET ÄR INTE LÅNGT KVAR NU! Sen vet jag ej! På torsdag ska jag dock träffa Nickis efter skolan och chilla lite, ta en promenix med söta Shiva i solen (förmodligen). Hoppas vädret håller i sig ett bra tag framöver så vi slipper detta schizoväder.

Idag i skolan så pratade vi lite om kriminalitet och att det oftast är drogerna som påverkar folk att göra brott typ. Om man inte är helt sinnesrubbad som denne Josef Fritzl som låste in sitt/sina barn i en källare i 18 år. En sak bara.. VEM FAN KAN GÖRA NÅGOT SÅNT? Helvete, gör något åt dem där äckliga pedofilgubbarna, sånna ska fan inte få leva, dem ska skjutas DIREKT med ett skott i pannan, det är inget snack om saken. Och sedan typ två dagar efter så är det TVÅ stycken till som har gjort exakt likadant. Alltså, vem fan kan göra så mot sitt eget barn? Det är ju massa snack om att dem behöver vård för "dem är inte friska" NEJ DET VET VÄL FÖR FAN VEM SOM HELST, men dem ska fortfarande skjutas för sånna där äckliga skruttiga gubbar ska inte få leva, dem är inte ens människor, det är monster, precis som han, Josef kallas. Monster, äckliga jävla monster.  Hade Josef varit framför mig i denna stund eller någon gång i framtiden så hade jag själv gjort allt för att tortera, slakta och mörda honom.


Kommentarer
Postat av: Nickis

Hoppas fan det är bra väder haha annars blir det galonisar i strl 122 ;) haha

2009-04-01 @ 00:27:36
Postat av: ljzm

Hahahaha, ohja!

2009-04-01 @ 13:15:00
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 13:19:31
Postat av: Nickis

det finns rosa, röda o blåa. jag tror jag vill ha dom blåa dom är feta =)

2009-04-01 @ 17:22:30
URL: http://hagalundsgatan.blogg.se/
Postat av: ljzm

hahahaha!

2009-04-02 @ 09:21:34
Postat av: Nickis

Men vi hade ju iaf tur med vädret.

2009-04-02 @ 20:08:08
Postat av: ljzm

hahahaha, big up

2009-04-03 @ 09:57:16

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0