Alltså.. nu har jag ruttnat!

Varför känner jag att jag bara vill typ, köra över dessa efterblivna, patetiska VARELSER med en fet gräsklippare samt. backa, gasa, backa, gasa osv en hel vecka?! Man kan fan inte kalla dem här typerna människor. Det funkar inte. Nu börjar sveriges s m å b a r n gå över gränsen. Inte fan står det halloween varje dag på min almenacka iaf? Eller? Är det verkligen det här killar tänder på? Fyfan, ni borde ju förfan skämmas.


   

Ser ni även denna sak längst till höger? Ser ni att hon trycker ihop armarna för att tuttarna "ska synas"? Grow up.

Och sist men inte minst, dem söta "stureplansTJEJERNA" (dvs "killarna")



Allvarligt? Det här är ju fan inte klokt.

Kommentarer
Postat av: lars von snabel-a

azzå jag tycker att man ska kunna få vah som man vill azzåhhh du e ju konstiiiig :SSssssssssssss

2009-05-28 @ 22:43:50
Postat av: Anonym

Gillar det svarta runt ögonen, sååå snyggt! Fnizzzzzzz

2009-05-28 @ 23:06:32
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-28 @ 23:09:06
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-28 @ 23:09:20
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: John travolta

Asså jag tänder fan på aaaaaaallt.. bangar inte seriosly asså jag är trötttttttt på dette!

2009-06-05 @ 19:10:20
URL: http://jagärfilmtjarna.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0