Kaffe & dubstep

Som vanligt så tillbringar jag alltid min egna rutin-tid efter skolan med en kaffekopp och min underbara dubstep. Har ju ny tunes också som jag tidigare nämnde i tidigare inlägg, vilket gör eftermiddagen ännu bättre!
How about yesterday then? Blev ingen skola för min del, vet faktiskt inte varför, hade ingen ork iaf. Gick upp runt elva, gjorde frukost och la mig sedan i soffan med min mor och kollade på Svensson Svensson filmen, haha. Senare bestämmer även jag och Nickis för att dejta lite, så hon tog tåget hit från bro och det blev lite pilsner, softa i solen, laga lite mat och ett himlans massa Wii. (Nej Nickis, tro fortfarande inte att du är bättre än mig!) Sedan runt nio tåg hon tåget tillbaka till bro och jag gled över till Annie för att se Desperate HOUSEWIVES. Efter det blev det lite cola drickande, kortspel och skitsnack, och sen blev det hemväg. Somnade väl runt tre-halv fyra någon gång må jag tro.

Har suttit och kollat in en massa kläder som jag blev helt kär i, blir i nästa inlägg!
HEJDÅ WOOODY!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0