Torsdag

Eftersom att det är så populärt att göra dessa "hissa & dissar" listor så hade jag tänkt att göra endast en dissar lista!


Ljzm dissar detta:
  • Folk som tar kort på sina läppar som är indränkta i socker, fjantigt läppstift osv. Försök inte ens.
  • Dessa småbarn som har tre BH:ar på sig för att deras myggbett till boobz trycks ihop till max, killar.. ni blir lurade.
  • Djurplågare, ni som känner mig vet säkert säkert vad jag pratar om. Fyfan! (Vet att du håller med iaf Sandra!)
  • Killar som är extremt feminina över sitt utseende, dvs att dem i n t e är homosexuella nu.


Kommentarer
Postat av: Liza

och där dissade du max ;)

2009-05-28 @ 16:51:17
Postat av: ljzm

nu syftade jag på killar som går in på make-up store och köper foundation och facemask!

2009-05-28 @ 22:22:41
Postat av: -

"Killar som är extremt feminina över sitt utseende, dvs att dem i n t e är homosexuella nu" så du "dissar" bara killar som är hetrosexuella som är väldigt feminima över sitt utseende och inte bögar?

Hur kommer de sig?

2009-05-29 @ 14:38:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0