WOOPZ

Ja, min morgon började verkligen jättebra, verkligen! Börjar med att väcka min man runt kvart över 6, somnar tio min, ligger och väcker han som absolut inte ville vakna, tillslut blir klockan 7:10 och då flyger han upp, går runt halv och då tänkte jag "yes, nu får jag äntligen sova" EFTERSOM ATT MAN BÖRJAR KLOCKAN TOLV, men nej då sörru, då kommer mamma in i rummet och säger "sotarn ska in här och byta filter, han knackar nog på dörren när som helst", oj, ofta jag ska ligga och sova där och se ut som sju svåra år medans han är inne i mitt rum och gör oljud, sen kommer hon in igen "du får hjälpa mig att bära ut tvätten till tvättstugan, gud vi måste verkligen städa nu" ..."jag börjar klockan 12.." MEN DET VAR JU BARA ATT GÅ UPP! Gjorde kaffe, som också blev helt misslyckat för första gången i mitt life. Vafan ska ske resten utav dagen? JO, juste, naturkunskapsäckelhorprov imorgon, gud vad roligt. På själva bemärkelsedagen också. Det innebär ju att man måste plugga lite idag, och jag vill INTE det idag. Just nu känns det som att man behöver gå och lägga sig och svimma ett par timmar.

Men men, anyway, morgondagen blir nog rätt fett. Jag, min man, brorsorna respektive flickvän ska käka middag på söder för att fira lilla mig! Sedan ska jag ut och möta amöbargänget för en krogrunda! Det ska bli rätt kul. Kommer visserligen vakna upp bakis som ett odjur på lördagen säkert, men det är smällar man får ta. Måste fixa ett leg också ja, har tänkt på't men mycket snack liten verkstad. Ska nog försöka fixa det nästa vecka någon gång. 

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0