Länge sen sist!

Har inte uppdaterat sen... i onsdags, shit och idag är det måndag. Bad lajn, bad bad bad! Iaf, vaknade runt nio av ett morgonsamtal av Nickis som var påväg hem från sitt morgonmöte typ och sedan skulle åka och jobba. Fick typ panik av att jag var så jävla trött. I don't get it! Visserligen somnade jag jävligt sent igår, förstår inte ens hur jag kunde somna med tanke på att jag vaknade 15:40 igår. Ruligt.

Gårdagen var seg, mucho seg. Kom hem runt sju, duschade, satt här och uppdaterade mig själv och sen runt halv nio gick jag över till Annie, där Liza även befann sig. Mycket trevligt må ja säga. Länge sen vi tre spenderade lite tid med varandra. Gick hem runt 1 typ (ja, även fast man planerar att gå hem så stannar man ändå typ två timmar till) haha, det brukar oftast bli så, iaf alltid hemma hos Annie!
Idag blev det ingen skula för mig, planerade att stanna hemma och jobba istället, eftersom att jag ändå hade fått mina uppgifter skickade på min FC.
Vet dock inte vad som händer resten utav dagen, ska nog försöka ta tag i att städa mitt rum iaf. Det behövs.

Nåväl, kanske skriver en update senare.
SHO!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0