Snart är klockan halv 1

Min kväll har varit sjukt jobbig. Men jag har funderat, och det blir bäst såhär. Att ha ett förhållande är bara onödigt. Men nu ska vi se hur det går efter fyra års beroende av en annan människa i mitt liv, utan den människan. Jag har beslutat mig och jag vet, jag veeet att det går över.

Oavsett hur mycket man gråter, skriker osv så går det över. Det är det jag måste tänka på nu. Jag måste tänka på mig själv i första hand, som jag aldrig har gjort. Ta hand om mig själv. Vem vet, det är kanske för att jag har glömt bort hur det var att leva själv jag inte vill göra det, men måste verkligen göra det nu? Bara för att jag är van att alltid sova med någon, att älska någon och att vara så nära en person, så har jag glömt hur det var att leva själv, och saknar det inte för fem öre, men det är dags nu.
Ny start med ett nytt år, det måste väl ändå vara rätt bra? Jag har ju ändå rätt mycket att se fram emot. Min student, valparna osv, en hel del.

Men nu ska jag surra lite med min kusin i luren tills jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Cathi

du vet vart jag finns och vart du kan nå mig sweetheart! dags att ses snart.



love<3

2009-11-17 @ 01:29:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0