!

Dricker kaffe. Är förbannad. Lyssnar på Boltan - Creepy (Mightyfools remix). Försöker bli på bättre humör, men det går inte så bra. Skola om två timmar, vilket suger. En sak jag är glad över, är att min tjockis är hemma. Ni som inte har fattat det, att min tjockis kommer och går ibland är att hon inte bor hemma. Utan hos min kusin som bor ensam, som inte vill vara ensam, därför är Ella ett bra sällskap för henne. Hon kommer därför bara hem om min kusin ska bort, eller om hon ska vara med på utställningar då mamma måste fixa och trixa dagen innan osv. Men nu är hon hemma, min vita hästhund som en liten unge sa när vi var i Tyresö. "Kolla, en vit hästhund". Ursäkta, men har den ungen sett en HÄSTHUND någon gång? Snacka om att den ungen hade hallucinationer. Eller en annan gång när vi gick på prommis så kommer det fram en efterbliven unge och frågar "hej, är det en gris?" NEJ FÖR HELVETE, DET ÄR EN HUND, världens sötaste dessutom. Och snart får hon puppies också, gull.

Idag ska jag väl inte göra något speciellt, kanske far till jacobs mountain senare.
Men men, fredag imorgon, WOHO!


Min vita hästhund får iaf riktigt gulliga ponnybebisar. DET NI!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0