Åh

Du är så jävla korkad och efterbliven, mer säger jag inte. Jag sitter och smuttar på en pilsner och ska snart krypa ner i bingen första gången själv på ett bra tag. Dock är jag astrött så det kommer nog gå an.
Har inte gjort ett skit idag. Pallade ej skolan idag, så var hemma med Ida och det var mest hundpassning på schemat. Sedan när hon drog och jobbade gjorde jag lite mat och sedan kom Loppan hit och umgicks lite innan vi skulle till Nickis och hämta mina skor som jag köpte i fredags.
Efter det åkte vi hit och drack pilsner, sen skulle Loppan hem eftersom att hon jobbar imorgon. Dock börjar jag tjugo i två så har ju rätt lång sovmorgon så att säga.
Har inte uppdaterat på fett länge, vad det beror på orkar jag inte ens skriva. Ibland är datorn mindre intressant vissa perioder.

Anywho, det var allt för mig.



WURRUP


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0