ÄNTLIGEN!

Kan det bli bättre? För det första så har jag ÄNTLIGEN lov, och för det andra så har min studentmössa + kläderna ÄNTLIGEN kommit. Var nästan så att jag sprang hem från skolan för att slita upp påsen med kläderna och hoppa i dom efterlängtade "Student 2010" mjukisbyxorna! För övrigt så har dagen bara rullat på, imorse fick jag snabbt klippa ihop några intervjuer som skulle ut i radio, efter det höll jag och Ida i en gympalektion, självklart spelade vi basket, HIHI! Och sen sista lektionen gjorde jag annonser till hundarna :( men men!
Det kommer bli som en kyrkogård när dom försvinner, och varje gång någon ska säljas så kommer det kännas som att ett barn ska slitas ur famnen på en. JAG VILL INTE!
Anywho, orkar inte tänka på DAGEN D nu. Ska snart upp och möta Sandra i centrum, vi ska nog handla någon mat sen ska vi hit och ta det lugnt, skitsnacka, få cancer och gulla med valparna!
Får se senare om jag skall träffa Ida och Jennifer (antar jag att det var) när Ida frågade om tjejkväll. Men jag ska väl försöka hinna med det också!
Så sjukt skönt med lov nu, dock kommer det bli ett jävla pluggande, men man kommer ju softa också!
KLAD POSK PÅRÉ!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0