Tisdag, ge mig INTE onsdag.

Har precis ätit middag, självklart blev det köttbullar, pasta-lul (hjul) och gräddsås. VARFÖR LESSNAR JAG ALDRIG? Det är alltid godare varje gång, haha. Anywho, idag har jag inte gjort ett skit. Fick träffa kräft-Becca som precis kommit hem från Thailand, det var kul. Och sen fick hon träffa mina bebisar som blivit så stora sen sist hon såg dem, då hade dem inte ens öppnat ögonen tror jag.
Men iaf, har bara varit barnvakt idag, bokat en tvätt-tid också. Och snart kommer min man, woho.
Men men, nu ska jag surra lite skit med min kuzin.

Imorgon kommer bli den värsta dagen på länge, fyfan.



Älskling ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0