Tjejdag!

Jadu, det känns som att man har hunnit med ett och annat idag faktiskt. Började morgonen med att hjälpa babe med hans mount everest tvätt klockan 10 imorse och så städade vi hans rum litegrann igen. Sedan gjorde vi en asnice lunch som bestod utav strips, chicken nuggets med vitlökssås och sötsur sås, så jag åkte hem mätt och belåten, sånt man förtjänar om man hjälper till ju!
När jag sedan åkte hem för att vara barnvakt så kom även Ida och Jennifer hit för att hålla mig sällskap, och gissa om dom blev som en köttbit bland lejon haha! Och lite senare kom Paula och blev en köttbit hon med!
Sedan blev det att äta choklad och frukter (dom hade köpt med sig en fet ananas och melon) haha. Sedan när dom gick så jag gick ut och umgicks lite med mamma, kusin och hennes vän som satt med bebisarna. Har varit en jävla dag för dom, så får hoppas att dom sover tungt ikväll.

Morgondagens planer består av att vara barnvakt (såklart), men inte själv! Utan Sandra kommer hit och gör mig sällskap runt 14-15 tiden, det ska bli trevlans! Och senare ska jag nog träffa min babe.

Blåklockan/Ingo sover medans alla är uppe och krigar


Ferdinand/Jakob-kopian och Coco springer typ


Terroristen odjo och Prinsessan


FIGHT FIGHT FIGHT!!!


Blåklockan/Ingo sover fortfarande!


Stolta Ella, kusin Johanna och mini-Ella

Kommentarer
Postat av: tunde

Snälla kan jag fåååå

2010-04-07 @ 06:32:18
Postat av: raskan

faaaaaaaaaan helt underbara bäbisar..

gooooooooooooos...

2010-04-07 @ 18:16:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0