Trött!

Trött på facebook, trött på att mitt hjärta slår i 120 hela tiden, trött på folk, trött på invalider som inte kan ta hand om sig själva eller tänka som en människa.
Jag har länge funderat på att ta bort facebook, som jag gjorde med PA, efter att ha varit medlem på samma sida i typ 4 år eller vafan det nu var så blev det ju som en reflex att logga in. Men allt är mycket mer öppet på facebook, man avslöjar mer där och folk snackar "jag såg det på facebook".
Kanske man ska koppla bort den efterblivna cyberspace världen och börja tänka på sitt realistiska liv istället för att sitta och snoka och surfa. Det återstår och se.
Vill egentligen bara spola fram tiden till den 3 juni så jag slipper all stress. Det är det som påverkar mig mest och gör att jag knappt kan koppla av eller somna längre pga mitt hjärta, det bara slår och slår och man blir rädd för att somna för att tänka att man inte vaknar upp igen, det känns så. Vad beror det på? Är det stress? Några efterblivna panikångestattacker? I don't know, obehagligt som fan är det iaf, och det ska kollas upp snart om det inte blir bättre.

Anywho, ska försöka städa mitt rum och koppla bort detta en stund. Bara hoppas på att det blir bättre.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0