Monday

Nu kan jag äntligen varva ner. Rummet är städat och luktar äpple och nu har jag dragit igång mitt vaxljus med doft utav lavendel, bytt sängkläder och fixat, storebror är funnen och min mor kommer nog bli glad för jag kände att jag inte bara kunde städa mitt rum, så drog ett varv med dammsugarn i lägenheten osv.
Snart ska jag gå upp till centrum och möta Jennifer och Ida, dom ville komma hit en stund, sen får vi se om dem följer med till Liza, för idag ska vi fan kolla på den där jävla skräckfilmen! Vi har sagt i flera dagar irad att vi ska kolla på en film, men varje gång har något trevligare kommit i vägen så det har inte blivit av! Men idag SKA vi.

Har väl inte så mycket mer att skriva faktiskt, väntar bara på ett sms där det står att jag ska börja gå, hihi.


Slänger upp en bild på Liza, men varför? Jo för att det sitter en sötis i bakgrunden!


Kommentarer
Postat av: liza

HAHAHAHAHA

2010-08-24 @ 01:57:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0