Sovtime

Sådär ja, nu har jag varit hemma hos Liza idag igen, hur många gånger har ni inte sett den meningen dem senaste dagarna? Haha! Anywho, såklart blev det ingen film idag igen, eftersom att det var fortet och sedan kom Annie förbi och snacka lite skit. Men innan veckans slut så ska filmen ses, det är alltså en skräckfilm vi snackar om, och det är fan speciella filmer, sånna ska ses ok.
Jag sitter fortfarande och klurar på om jag orkar göra mig en kopp té eller om jag bara lägga mig ner och glo repriser av komedi-serier, typ som min favorit som går nu, Jims värld!
Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon så kan ju inte sitta här hur länge som helst, så nu säger jag god natt folket.


Lägger upp en mysig bild på min brors fyllekäk klockan 4-5 på morgonen.
Någon som kan gissa vad det är? Det är inte bara ravioli som det ser ut att vara..


Kommentarer
Postat av: Cathi

typ ravioli och juice?! hahaha

2010-08-27 @ 12:14:50
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0