Uppe skapligt!

Jag vet helt ärligt inte vad jag gör uppe nu, men jag måste erkänna att det är förjävligt skönt och vara uppe innan tio. Vaknade typ kvart över nio och bestämde mig för att TVINGA mig upp. Dock hjälpte mitt myggbett på foten mig lite på traven, för fyyyy i helvete vad det kliade imorse, åh.
Nu har jag bryggat java och ska typ ta mig en bit kladdkaka HEHE, för lite efterrätt på frukosten. Funderar på att dra igång någon film, men jag känner på mig att jag kommer decka så långsamt. 
Undrar om jag inte ska dra igång.. toy story, hehe.. jo det ska jag fan göra!

"MITT SKEPP! Tusan! Det tar veckor och reparera!"
8 DAGAR KVAR NU, SANDRA.. 8 FUCKING DAGAR!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0