Vinter

På ett sätt vill jag att vintern ska komma igen, men på ett sätt inte. Varför jag vill det är för att jag saknar min gåsjacka, eller ahh alla saknar typ sina vinterjackor. Man burrar in sig där, fixar en kopp té och går ut i mörkret och tar en cigg med sina tjejer. Och så blir det extra trångt för att alla står och tränger sig med sina feta jackor. Men det är så vintern ska vara. Det ska vara varm choklad/té, filtar, tjocka jackor och bara massa mysstunder.
Dock är det ju långt kvar tills dess, får vi hoppas, men jag vet att jag inte är själv om att tycka såhär!


Kommentarer
Postat av: Cathi

i totally agree!

2010-08-20 @ 13:37:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0