Helg

Fredag idag, och jag har inte gjort ett skit. Vaknade, kollade sista avsnittet av tre kronor (NOO! ska dock tanka en till säsong men det tar ju sån tid och jag har inte tid i helgen!), sen flirtade jag med mor och sa att vi skulle äta kinamat och det gjorde vi! Fett längesen jag åt biff med bambuskott, jag skulle seriöst kunna föräta mig på det, det är så jävla gott. Dock åt jag upp allt och fick en brutal matkoma haha!
Deckade av en timme typ, sedan skissade jag lite och skrev ett brev som jag ska lägga på lådan imorrn, och sen duschade jag och chillade.

En skön, lugn fredag eftersom att jag ska upp tidigt imorrn och jobba. Sedan stressa hem för att duscha, byta om och ta tåget in till stan igen för att fira Liza som fyller år! Vi ska käka på något tapas ställe och sedan blir det nog tidig hemgång för lilla mig eftersom att jag ska jobba på söndag också!


Grattis min skruttfia, nu är det ett år till sen bolaget! :)


Kommentarer
Postat av: ALICE

Ska jag börja göra gratisdesigners? :)

2010-12-05 @ 20:57:48
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyck gärna till om min outfit, hiss eller diss? kram<3

2010-12-06 @ 18:07:20
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0