Onsdag

Vaknade upp hos loppan, gjorde bull-frukost och kollade på Shrek 4 och Livet är en schlager, haha. Sedan hämtade mamma mig för att skjutsa upp mig till centrum för att hämta paket på posten.
Hämtade nämligen en julklapp från farmor, vilket var en beautybox med massa småsaker, mascara, remover och sånt skit och cash. Sedan när jag var hemma och lämnade det så gick jag upp och tog en kaffe med Sandra och Daniella som snällt väntade med mig på att jag kunde hämta mina skor! Slutade med att jag köpte med mig en adidas jacka haha, dock var det halva priset så tjänade på det, den kostade 1000 egentligen så är rätt nöjd.

Nu ska jag trycka ett par mackor och vänta på att Cathi ska komma över på kaffe och klänningsprovande!


Denna fick jag med hem!


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-30 @ 21:55:44
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0