K-k-k-k-k-k-knas

Klockan är tjugo i sju och det är EKOT. Hur börjar man egentligen ett bra blogg inlägg? Har ju försökt klura på det förut vettja, men "hej bloggen, hur mår du" "TJENA BLOGGEN" låter bara töntigt, för det är ju trots allt till er läsare man skriver, fast ändå så är ju blogg en personlig teknisk dagbok kan man ju säga.
Anywho, har typ suttit här sen jag kom hem, fick skjuts hem av Becca, hahaha. Det är ju verkligen SÅÅÅ långt till mig från skolan, gångavstånd: 3 min typ.
Väntar på att min prins ska komma så ska vi göra mat och lite sådär va. OCH IKVÄLL ÄR DET PARADISE HOTEL, YES! Kan knappt bärga mig.



MIN PRINS! Dock gammal bild.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0