Måndag!

Gamla hederliga måndag, jättekul. Sitter förövrigt hemma och väntar på min andra lektion som börjar klockan två. Och medans jag väntar dricker jag kaffe och äter mormors bullar, MUMMA!
Helgen som var har varit riktigt skön. I fredags chillade jag hos babe bara (som jag har gjort i stort sett hela helgen) och i lördags åkte vi till Sonny och Daggen för att gå på kinarestaturang och spela bowling i Odenplan, mycket trevligt! Och igår chillades det bara hemma också.

Och nu ska jag spendera resten av tiden av att prata med lilla Nikolina.
KRAAAAM PÅ DE

Osminkad och kör mjukisstyle på en måndag, absolut.



En gravid Gullfia, tullan då.


Kommentarer
Postat av: Jetset sonny

Mrado.. när kommer resultat listan upp då? ;)

2010-02-01 @ 13:50:17
Postat av: ljzm

hahahahahahahaha JETSET SONNY, det kommer aldrig komma upp, det behöver inte ens komma upp eftersom att du inte ens vann utan att din flickvän KNÄCKTE dig!

2010-02-01 @ 17:16:40
Postat av: Tunde

Jag snor en av valparna sen, ok?

2010-02-01 @ 19:28:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0