ÅH POLLY VAD GOTT!

Första dagen i skolan - avklarad. Var dock en JÄVLIGT onödig morgon. Gick dit, hade ett s.k "upprop" eller vad man nu ska kalla det på Ljudteknik-kursen, men som vanligt är min skola efterbliven och har typ tagit med för många elever och shit så dom måste kicka vissa ifrån kursen som verkligen inte behöver det osv, så nästa lektion med det är också inställd på fredag, det innebär att jag också slutar tidigare, WOHO! Alltså hade vi håltimme idag från 8.30 - 13.40, nödvändigt... anywho, efter skolan har jag bara degat här kan man säga. Hela jävla dagen.

Förutom en vettig sak, fixade köket (dvs städade) och sedan lagade jag mat till mig och min lillebror som vi faktiskt åt tillsammans för en gångs skull, det blev pommes, ost-och skink schnitzel med bea-sås och sallad. Så satt vi även och diskuterade basket som jag är grymt sugen på att börja på igen. Ska även försöka få med Sandra också, för det skulle vara grymt kul och börja spela igen och börja motionera som sagt.

Nu ska jag ta mitt feta arsle och börja städa mitt rum för en gångs skull. SEDAN KOLLA PÅ PARADISE HOTEL, ormen, skatan, råttan Franscesca (?) har kommit in igen, dvs att detta måste följas!



Myskläder och COD = Mys.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0