Sorry Tunde, jag snodde din lista, BOYAH!

Namn: Lina Josefine Millqvist (KALLA MIG JOSSAN, HEHE.. nat)

Kallas för: RÅTTAN RÅTTAN RÅTTAN (eeeelsklingen, beeeeeeeebisen osv)

Stjärntecken: Oxen

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt

Piercingar: Bara en i naveln, funderar dock på att ta i "under-naveln" också!

Tatueringar: Japp, längst ryggraden neråt med texten "Dubstep"

Längd: 1.70 typ

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Mörkbrown

Fräknar: Nix!

Motto: "HAN TORTERAR LEKSAKER, OCH TYCKER DET ÄR KUL!"

Kär? Jadå, hihi.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, men ändå inte, jag trivs så bra hemma.

Tycker du att du är attraktiv? HAHA, no coments! NEXT!

Dricker du? Ja, men mindre än förut

Röker du? Ja, men funderar på en såndär cigg-inhalator..

Vilket schampo använder du? GLISS typ, men Syoss är fortfarande det bästa.

Vilken parfym använder du? Dolce & Gabbana - Light Blue

Vad är du rädd för? Att min katt snart kommer slänga in handduken :(

Gillar du att tvätta? Vem fan gillar det, egentligen? Är man tvungen så kör bara.

Gillar du berg- och dalbanor? Javisst!

Senaste…

Filmen du hyrde? HAHA jadu.. det var nog ett tag sen man hyrde film. (PIRATEBAY FTW!)

Filmen du köpte? Svårt att minnas, ska dock försöka fixa alla Johan Falk-filmerna.

Låten du hörde: Mala - Alicia

Låten du laddade ner? Minns inte!

Personen du ringde? Min bebis, hihi.

Personen som ringde dig? Min frodo!

TV-program du såg? Paradise Hotel

Favorit…

Låt: Kan ej bestämma på sne arm

Sak att göra: Sova? Umgås med min bebis typ & vänner

Sport: BASKET BASKET BASKET

Dryck: Kaffe, äppeljuice och pilsner

Kläder: Mina kläder ofc

Film: Just nu? Alla Johan Falk-filmerna. DOCK SNABBA CASH PÅ FREDAG!

Bil: Jadu.. svår fråga, ge mig en ferrari så svarar jag nog rätt snabbt "MIN BIL"

Serie: Weeds och DH

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? OM jag har

Ljugit för någon? Ljuger sällan, men klart jag har ljugit

Varit i slagsmål? Hehe..

Antal…

Gånger du varit kär? En gång och är det fortfarande i samma människa, SJUKT VA

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet ej, vill inte veta heller

Tjejer du kysst? HAHAHA

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Massor!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Räknas bålsta-bladet? HEHE

Senaste…

Personen du fick e-mail av? Någon chef för ett basket lag

Personen du fick brev av? Massa shit från universitet

Personen du fick sms av? Min frodo

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Typ.. någon vecka sen, dock åt jag och lillebror idag!

Saken du köpte? Typ kaffe i skulan?

Vad har du gjort idag? Suttit vid datorn, städat, lagat mat och kollat paradise hotel

Brukar du svära mycket? HAHA varje mening typ

När stiger du upp på morgonen? Beror på när jag börjar såklart

Vad har du på dig? Mjukisbyxor, AOD-tshirt och adidas tröja

Vad ska du göra ikväll? Sova fifan

Vad är du allergisk mot? Ingenting, önskar att jag vore mot fisk/skaldjur, DET ÄR VIDRIGT

Var har du ont? På mina ben, fullt av blåmärken ju..

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Klart jag kan

Håkan Hellström eller The Ark? Jag dör hellre ok

Salt eller socker? Surt & sött

Gillar du ketchup? Javisst

Är du glad nu? Aaaabsolut

Var du glad igår? Javisst

Vad dansar du till? Allt som kan dansas till

Stockholm är… ? Bra?

Göteborg är… ? Bra pga avenyn och liseberg

Kan du sjunga? I duschen, i min värld så kan jag det (tur att inte spegeln i badrummet spricker!)

Spaghetti eller makaroner? Hmm, beror på

Land du vill besöka? Thailand, london och spanien

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

(eeeelsklingen, beeeeeeeebisen osv)



ÖÖÖÖÖOW?! HAHAHAHAHAHAHA! Töntfan, HAHAHAHA! xD

2010-01-14 @ 09:49:28
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: ljzm

HAHAHAAH men det är ju alex som säger så!

2010-01-17 @ 18:39:33
Postat av: Caroline

hahaha, han torterar leksaker och tycker att de är kul;) grannungen i toystory!

2010-02-02 @ 17:10:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0