woop woop

Sista lovdagen idag då, kefft. Imorgon börjar skulan, skulle chansa på att den börjar med en torterarmorgon som vanligt, sådär runt ÅTTA tiden. Här snackar vi inte "var schysta mot eleverna och låta dom börja runt tio iaf" nej nej, här kör vi hitler-mode och tvinga upp oss runt 8 tiden, trots att man vänt på dygnet och inte fattar vad man heter när man ska pallra sig upp vid sju. FYFAN!
Hur som helst, ska slänga i mig lite middag-klockan-15 och sedan åka med mami till jacobs mountain och spendera resten av dagen där.

Blev också JÄVLIGT glad nyss, fick veta att biljetterna till Snabba Cash släpptes idag (eller typ igår, vet ej) så jag skyndade mig och boka, så på fredag får jag äntligen se den efterlängtade filmen, YES! På premiären och allt, kommer bli tungt tror jag. Helt nervös typ, haha.

Känns som att man har lite grejer att fixa i veckan:
Måndag: Idag så att säga, ingenting, kanske försöka plugga lite ikväll. Dock PH ikväll, YES!
Tisdag: Skulan, kommer vara hjärndöd efter.
Onsdag: Skula och plugga, plugga och återigen plugga.
Torsdag: Skula och sedan rättegång (dock inte min egen utan en nära väns)
Fredag: Skula sedan SNABBA CASH! 15:30 sitter man i salongen med fjärilar i magen, yes!
Sedan resten av helgen återstår och se, förmodligen.. chilla.



Saw-Lina och Linus på linjen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0